Spanning stijgt...... - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu Spanning stijgt...... - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu

Spanning stijgt......

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

15 Januari 2016 | Nederland, Elst

De starting grid is momenteel nog verlaten...... Hoewel de plaatsen natuurlijk al wel vergeven zijn. Nog een kleine 16 uur en dan gaat mysteryroads 2016 van start. En wij, American Power 34, Erik Brink en Wilco van Workum mogen als eerste de binnenplaats van kasteel Doorwerth verlaten. Dat zal zijn om 10.30 uur precies. Daarna op elke minuut gevolgd door de volgende deelnemers.
Hoewel we dachten eerder klaar te zijn hebben we vandaag toch nog de handen vol gehad met laatste handelingen. Maar het resultaat mag er wezen. Elk jaar wordt de dodge weer mooier, zo ook dit jaar.
Als laatste hebben we de plaatselijke supermarkt nog geplunderd. Natuurlijk allemaal de gezondste producten aan boord
Momenteel staat de prachtig bestickerde wedstrijdauto te rusten in de werkplaats. Hij slaapt even voor! Want morgen kan hij aan de bak. Vorig jaar duurde de eerste etappe een slordige 39 uur. We waren toen ook wel direct 2647 km ver weg in Rusland.
Hoe lang morgen de rit zal zijn kan ik u pas in het volgende blog melden. Waar zullen we dan zitten. Geen idee! Zou de eerste rustplaats het door de organisatie genoemde HILTON HOTEL al zijn....... Oja, m'n zwembroek moet ingepakt worden. Niet vergeten!

We houden je dagelijks op de hoogte maar kunt je echt niet wachten met weten waar wij uithangen, dan heb ik hier een internet link voor je waar je de komende 216 uur live kunt zien waar de dodge Ram 5,7ltr V8 HEMI zich bevind. Rijden we, staan we stil, vooraan, achteraan?? We laten je alles zien.......

Team 2 zijn wij.

Mocht de link niet werken. Kijk dan op www.mysteryroads.com en klik op tabblad LIVE

We vernemen dat morgen veel mensen naar de start komen. Erg leuk. Gelukkig is mams er toch ook bij.
Kasteel Doorwerth te Doorwerth. Vanaf 8.30 bent u welkom.

Nu nog even patat eten met de kinderen en dan zoek ik m'n bed op.

Tot morgen, waar dan ook"..........

Natuurlijk nummer van de dag. http://youtu.be/e5YjN5KfdGs

Laterrrrrrrr.......

• 15 Januari 2016 - 18:42

Greetje Degen:

Wij wensen jullie heel veel succes op deze tour..geniet en laat je gaan..

• 15 Januari 2016 - 18:43

Erik:

Let's go

• 15 Januari 2016 - 19:26

Vera Witjrs Imminck:

Mannen, heel veel plezier slaap lekker? En geniet er van deze reis..........Spannend.

• 15 Januari 2016 - 19:52

Geert En Henny:

Alle succes mannen,vooral genieten met die geweldige bak
    groetjes

• 15 Januari 2016 - 21:50

Gerrit Huisman:

Super, een hele goede reis en succes jullie

• 15 Januari 2016 - 22:22

Jelle:

Erik en Wilco veel succes en geniet ervan!

• 16 Januari 2016 - 10:18

Regina :

Wij wensen jullie veel veilige km. en veel plezier.
    Maar dat moet lukken met zo'n mooie bak
    groetjes

• 16 Januari 2016 - 13:31

Wendy:

Heel veel succes mannen. Geniet er ook van en hopelijk geen tot weinig tegenslagen. Ben erg benieuwd naar jullie belevenissen.

Groetjes

• 16 Januari 2016 - 16:32

Joyce:

Super veel plezier en succes heren!

• 16 Januari 2016 - 17:04

Rob Van Wuijtswinkel:

Heel veel succes, Erik en Wilco.
    Maak er een geweldige trip van.

• 16 Januari 2016 - 22:39

Rob Dangerman:

Ziet er top uit mannen de auto Vond het leuk jullie weg te zien rijden alleen naar 10 minuten hoorde we jullie nog
    Veel succes en we horen wel waar jullie morge zitten