Nog 5 dagen tot kasteel Doorwerth.. MR2016 - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen tot kasteel Doorwerth.. MR2016 - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen tot kasteel Doorwerth.. MR2016

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

11 Januari 2016 | Nederland, Elst

Ssssttttt......Als je goed luistert en tegen de wind in gaat staan........ Kun je de motoren van de rallyautos al horen en ruiken!! Het duurd niet lang meer en dan gaat onze 3e rally van start. 'De week van het jaar'. Onze dodge staat al te glimmen in de loods en gaat er ook niet meer uitkomen voor zaterdag. De bestickering, het teamnummer, reclame, dierbaren.... Alles staat erop!
De 4 jassen, die Marc den Boggende, team 1 klasse geregeld heeft liggen ready. De brandstoftanken zijn tot aan de strot gevuld. Aan het materiaal ligt het niet. Erik heeft er weer voor 200% kwaliteit ingestoken.
Het zijn nog wat laatste dingetjes die moeten gebeuren maar dan zijn we er weer klaar voor. Ook andere teams hebben zich goed voorbereid vernemen we op fb, twitter en de site van www.mysteryroads.com
Het beloofd weer een fantastische rit te worden volgens de organisatie. De sfeer onder de teams is in ieder geval weer top. We helpen elkaar met alle ins en outs.
Het grote onbekende is alleen weer waar de reis heen gaat. Vorig jaar was het het noordelijkste puntje van Europa, de Noordkaap. Geruchten gaan dat we nu naar het tegenovergestelde gaan. Het zuidelijkste puntje van Europa, via Turkije? Of wat wij denken, Ierland, Schotland...... Trein naar Frankrijk??? Het kan allemaal! We zullen het wel zien volgende week. En jullie ook want we zijn te volgen via de site www.mysteryroads.com. Live 24 uur per dag zien waar de auto's rijden en op welke positie via het volgsysteem. Een directe link (URL heet dat geloof ik, Henk help me eens) stuur ik nog..
Zaterdag 16 januari 7.45 uur in de vroege ochtend zullen de teams zich melden bij kasteel Doorwerth. Vanaf 8.30 bent u als gast welkom om ons, en de andere teams uit te komen zwaaien. Wij zullen als eerste om 10.30 wegrijden. Net zoals andere jaren is dat een hele gebeurtenis. Alle rijders en auto's zijn in vol ornaat te bezichtigen. Vuurkorf, koffie, limonade voor de kids. Niets onbreekt.
Elke dag tijdens de rit zal ik proberen een reisblog te schrijven over waar we zitten, wat we meemaken en hoe we in het klassement liggen. We starten als eerste en hopen die plaats natuurlijk vast te houden. Maar dat zal niet meevallen. De concurrentie slaapt niet. Ik noem een Noble Art (winnaars van vorig jaar en met wie we vorige week nog heerlijk uit eten zijn geweest), Gumball Audi RS5 Marc en Peter, nieuwe snelle rabogirls, vlinderkindteams Patrick/Linda, Henk Karman/Kitty ook in een dodge Ram tegenwoordig... Tja, Ouwe en nieuwe rotten in het vak die geen kans onbenut laten natuurlijk. Iedereen is gretig en wil dat plaatsje op het eindpodium. We zullen scherp moeten blijven. Daarom hebben we ook een groepsapp opgestart voor de nodige onmisbare backoffice steun net als vorig jaar. En hier zitten hele gedreven mensen in kan ik u melden.... Dat kan het verschil maken. We hebben WIFI in de auto dus zijn gewoon online. Hoop ik!

Erik en Wilco hopen jullie te zien bij de start as zaterdag. En uiteraard ook tijdens de finish 9 dagen later.
Het adres is. Kasteel Doorwerth, Fonteinallee 2B, 6865 ND, Doorwerth. (Bij kruising 'kievitsdel' rechts de parallelweg op en de borden kasteel volgen)

Ook deze editie weer 'het nummer van de dag'. Deze blijft toch wel vet hoor.

Tot snel......... Heel snel! We kunnen niet meer wachten.

Onder de foto's hieronder kun je een reactie op onze reis achterlaten. Altijd leuk om onderweg iets te ontvangen...

• 11 Januari 2016 - 07:27

Margriet:

Hoe laat denken jullie te gaan rijden zaterdag.

• 11 Januari 2016 - 07:37

Americanpower34 :

Dank je wel Margriet. Ik heb het er nu ingezet.

• 11 Januari 2016 - 08:45

Marc:

wat een heerlijk lees stuk weer. top

• 11 Januari 2016 - 12:38

Fien Mulder - Hermeling:

Hallo Wilco,
    Met veel plezier jouw verslag gelezen. Zoals altijd weer erg leuk.
    Helaas zijn wij a.s zaterdag verhinderd om Erik en jou uit te zwaaien.
    Maar hierbij wens ik jullie alvast een hele voorspoedige en goede reis naar........?
    Hopelijk zonder ongemakken en/of ongelukken.
    Ik kijk weer uit naar jullie reisverslag, het gaat jullie goed.
    Voorzichtig en nogmaals een goede reis en veel plezier met z'n allen.
    Hartelijke groeten, Peter en Fien Mulder.

• 11 Januari 2016 - 20:20

RaboGirl Esther:

Wat een superleuk blog om te lezen. Ook wij kunnen niet wachten om te starten. Niet gehinderd door enige ervaring, zijn wij benieuwd naar alles wat komen gaat. Tot zaterdag in alle vroegte!

• 11 Januari 2016 - 20:39

Hans En Marga Beekhuizen:

Hoi Wilco

We gaan proberen a.s Zaterdag bij de start aanwezig te zijn .
    Alvast veel plezier met dit nieuwe avontuur .

groetjes Hans en Marga

• 12 Januari 2016 - 10:06

Viola:

Goede reis en maak er een mooi avontuur van!

• 12 Januari 2016 - 19:21

Erik:

Mooi stuk weer

• 13 Januari 2016 - 16:48

Roy:

Ondanks dat jullie de verkeerde Dodge uit de stal gehaald hebben...wens ik jullie superveel succes toe bij deze bijzondere reis!

Maak er n mooie trip van!

Roy

• 14 Januari 2016 - 13:38

Regina:

Hoy Wilco

Wij hadden graag bij de start aan wezig willen zijn, maar helaas dat lukt ons niet,
    maar we wensen jullie een voorspoedige reis, en natuurlijk veel plezier,

Grtjes Wout & Regina.

• 17 Januari 2016 - 11:30

Ep Huisman:

He Wilco mooi en veilige rijs jullie twee en nog velen andere groetjes Ep