De spanning stijgt met de dag.... - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu De spanning stijgt met de dag.... - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt met de dag....

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

13 Januari 2015 | Nederland, Elst

Ik schrijf dinsdag de 13e januari.... Nog 4 nacht nachtjes slapen, zeiden we vroeger altijd als er iets spannends te wachten stond. Nou, er staat ook wat te gebeuren en wel op as zaterdag de 17e januari. De rijders moeten om 8 uur aanwezig zijn voor de briefing van Mysteryroads 2015. Om 9 uur wordt u verwacht. Dat wil zeggen, dat u bij deze welkom bent om ons en de andere teams te zien vertrekken. De start en ook de finish zal op het landgoed 'Havezathe Den Alerdinck' aan de Den alerdinckweg 1 te Laag Zuthem plaatsvinden. Een mooi stukje Nederland.

Deze week zullen we de laatste puntjes op de i gaan zetten om zo goed mogelijk voorbereid te zijn voor de tocht. De Dodge is inmiddels gehuld in een roze vlinderhuid. Dit is gebeurd door het ROC te Twente. 5 leerlingen en 1 leraar hebben zich ontfermd over deze bestickering die ontworpen was door Kitty van huisstijl & zo. Ook de auto's van team 9 en team 11 zijn in vlinderkind kleuren gezet. De verplichte zaken als mede de aangerade attributen van de organisatie zijn strategisch in de dodge gepakt. Waterdichte kisten, sleepkabel, reserve vloeistoffen, Winterschoenen en zwembroek, 4 navigatiesysytemen, laptop, etc etc..... Nu nog etenswaren voor de innerlijke mens en we kunnen richting start.
Diverse media bronnen hebben zich gemeld om een stukje aandacht in krant of radio te verzorgen. Veelal hebben we deze aandacht te danken aan onze lady van team 11. Linda koehorst heeft zelf een vlinderkind Derk. Zij heeft dus elke dag te maken met deze vreselijke ziekte en zet zich sterk in voor verbetering en onderzoek naar EB, de vlinderkind ziekte.
Zoals u weet hebben we een particuliere actie gestart om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de stichting vlinderkind. Veel mensen hebben gehoor gegeven aan deze wedstrijd, maar er is nog genoeg plaats om toch nog een gokje te wagen. De eerste prijs van €300,00 aan bol.com waardebonnen gaat er gegarandeerd uit. En dat voor een inleg van €15,00. Ik zeg doen!
Een overzicht van de sponsoren vind u op http://www.mysteryroads.com/teams/team-09/sponsoren
Staat u er al bij?? Klik op bol.com actie bovenaan en zie hoe u mee kunt doen.
Meedoen kan nog maar het geld moet maandag op de rekening staan. Daarna sluiten wij de actie.

We zullen u voor zaterdag nog even de link geven waar u ons live kunt volgen via trackjack, het autovolgsysteem. U kunt dan op de meter zien waar wij ons bevinden. We hebben onze paspoorten in moeten leveren??? Wordt het Rusland ivm aanvraag visum! Het zou kunnen. Maar wij, team 13 hopen dat we richting het zuiden gaan. Rondje Pyreneeën. We zullen wel zien.... Wij vinden alles goed. De sfeer tussen de teams en organisatie is nu al erg goed te noemen. Rijden is ons spelletje maar savonds in het hotel gaan we gezellig me z'n allen napraten natuurlijk. Spannende verhalen vertellen!! Zijn we goed in.

Het eerste 'nummer van de dag' is deze. We hebben besloten elke dag in de dodge te starten met dit nummer. Om op temperatuur te komen!!

Alvast bedankt voor jullie feedbacks...

Groeten Erik Brink en Wilco van Workum, team 13 vlinderkind

• 16 Januari 2015 - 09:39

Erik:

Mooi verhaal vriend. Nog precies 25 uurtjes

• 16 Januari 2015 - 20:00

Geert En Henny:

hoi Erik en Wilco
    Wij wensen jullie een heel goede en fijne week met veel veilige kilometers
    kijk nu al uit naar jullie blog,die zijn zo mooi
    groetjes van ons