Een Win Win situatie! Particuliere wedstrijd...... - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu Een Win Win situatie! Particuliere wedstrijd...... - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu

Een Win Win situatie! Particuliere wedstrijd......

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

31 December 2014 | Nederland, Elst

Goede morgen, Americanpower hier.....

Inmiddels bekend zullen Erik Brink en Wilco van Workum meedoen aan de mysteryroads 2015 die op 17 januari van start gaat. Voor onze volgers en vrienden hebben wij, team9,11 en 13 een leuke particuliere wedstrijd bedacht. Alles ten goede van stichting vlinderkind.

De tocht zal ongeveer 8000 km lang zijn. Niemand, behalve de organisatie weet hoeveel km wij exact gaan rijden. Dat is dan ook de vraag die jij mag gaan beantwoorden. Voorspel hoeveel km wij per team gaan rijden en je wint voor maar liefst €300,00 aan bol.com waardebonnen. Je mag zo vaak meedoen als je wil en de prijs gaat er gegarandeerd uit. Degene die het dichts bij het juiste aantal kilometers heeft voorspeld wint de prijs. Het juiste aantal kilometers is het aantal dat door de organisatie is vastgesteld.

Om de deelname zo aantrekkelijk mogelijk te maken, kost het per keer voorspellen maar €15,00. Aarzel dus niet en stort direct het juiste bedrag, je naam en je voorspelling(en) naar
NL 08 INGB 000 34 70 730 tnv H Karman (team9). De volledige opbrengst gaat naar de stichting vlinderkind. Deelnemers worden gepubliceerd met hun voorspellingen op de site http://www.mysteryroads.com/index.php/teams/team-09/sponsoren

Zorg dat je de pot van €300,00 in je bezit krijgt. Succes!
Namens (team9) Henk, Bram, (team11) Linda,Patrick , (team13) Erik,Wilco en de vlinderkinderen..... Bedankt voor je deelname.

Een veilig en prettig uiteinde. Tot in 2015.......

• 31 December 2014 - 19:21

Jolanda:

Done, we hebben alledrie geld overgemaakt! Succes!