Gentlemen, start your engine....... Groammmmm - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu Gentlemen, start your engine....... Groammmmm - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu

Gentlemen, start your engine....... Groammmmm

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

16 Januari 2015 | Nederland, Elst

Beste volgers,

Terwijl de meeste mensen bijhebt begin van het weekend wat later naar bed gaan liggen de rijders en de navigatoren van de Mysteryroads 2015 al even op één oor. We zullen wat voor moeten slapen. De organisatie heeft ons op het hart gedrukt dat de eerste route een monsterrit zal worden. Uit ervaring weten wij dat we dus rekening moeten houden met tussen de 25-30 uur sturen. Morgenvroeg staan we om 5.30uur op en waarschijnlijk zien we pas 40 uur later weer een bed voorbij komen. Das dus gewoon een week werken achter elkaar zonder rust. Maar daar zeuren we niet om, dit willen we zelf natuurlijk.

Morgen om 10.30 uur start de eerste wedstrijdauto van landgoed Havezate den Alerdinck te laag Zuthem. Wij hebben startplaats 4 en starten daarom 8 minuten later. Wij krijgen de bestemmingen in coordinaten aangegeven. Bv N52.45673 E6.37548
Dit toetsen we in in onze 4 navigatie systemen, laten daar een berekening op los, 10% eraf, en gaan daar op rijden. En dan maar hopen dat dat de ideale tijd zal zijn.

Jullie kunnen ons uiteraard volgen en wel via deze link.
Vanaf de start zal deze link actief zijn. Je kunt dus live volgen welke kant we opgaan. Hoe vet is dat!

Wil je informatie over onze 3 gezamenlijke teams en daarmee vlinderkind, kijk dan op www.mysteryroads.com team 9,11 en 13.

We horen dat sommige mensen morgen bij de start aanwezig zullen zijn. Dat vinden we leuk. Ook bij de finish is het altijd leuk ontvangen te worden
Dank ook aan alle mensen die gedoneerd hebben via de sponsoractie. Ik hoop dat jullie allemaal winnen, haha.

Het nummer van deze dag is de volgende, een snel nummer waarbij de adrenaline door de aderen giert..... Zo voelt het bij ons nu ook.

Tot morgen bij de start... En anders ergens op de socialmedia.
Onderaan de reisblog kun je een reactie plaatsen naar ons. Hou je vooral niet in.

Tot laterrrrrr.....

Bij deze even dank aan Erik van CTSS. Onze steun wat betreft laptop service.
Ook Steven van Boonzaaier-pickup trucks voor het klaarmaken van de fantastische dodge Ram wedstrijdauto

• 17 Januari 2015 - 00:29

Tine:

leuk jullie zo te kunnen volgen..
    Hebben vrienden die hier ook een blog hebben, zij zijn nu in Amerika.
    Geniet met volle teugen van deze tocht...

• 17 Januari 2015 - 03:59

Margrie:

Goedemorgen mannen,
    Jullie hebben er goed zin in,we wensen jullie van ons allen een hele goede week toe.

Groetjes van ons.

• 17 Januari 2015 - 11:06

Heidi:

Heren, we zullen jullie blog weer met veel plezier volgen, succes en maak er wat moois van!! Liefs h&m&kids

• 17 Januari 2015 - 20:05

Vera En Tonny:

heel veel liefs en vergeet niet te genieten!!!! xxx

• 17 Januari 2015 - 20:07

Vera En Tonny Witjes:

heel veel succes en vergeet niet te geniete!!!