We gaan weer op pad... Mysteryroads 2015 - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu We gaan weer op pad... Mysteryroads 2015 - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu

We gaan weer op pad... Mysteryroads 2015

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

24 December 2014 | Nederland, Elst

Beste vrienden, familie en overige....

Het is al even geleden dat jullie bericht kregen van American Power 34. Om jullie geheugen even op te frissen. Wilco van Workum en Erik Brink deden mee aan de rally scancoverytrial in 2012. Alle reisverslagen zijn nog terug te lezen.

We zijn nu 3 jaar verder en......... we doen samen voor de tweede maal mee aan een soortgelijk evenement. 17 t/m 25 januari 2015 zijn we weg. Zij het bij een andere organisatie. Uit het mooie Elst is iemand opgestaan om ook een autottoertocht te organiseren. Dit jaar voor het eerst dus, onder de naam Mysteryroads.
Het grote verschil met deze rit is de richting waar we heen zullen rijden. Bij de scancoverytrial was de route ook niet bekend maar deze rit ging/gaat altijd door Scandinavië richting de noordkaap. Bij www.Mysteryroads.nl kan het zijn dat we richting noord/oost/zuid/west gaan rijden. Het zou dus mogelijk zijn dat we of Engeland, Afrika, italie, Rusland, Scandinavië ...aan gaan doen. Trek een straal van 3500 km om Nederland en in dat gebied zullen we te vinden zijn. Ruim 8000 km in 9 dagen... Wordt het warm of koud? We hebben geen idee.
Tijdens de rally zullen we net als de vorige keer te volgen zijn zijn via het trackjack systeem. We weten nog dat meerdere fanatieke achterblijvers en volgers van ons tot diep in de nacht meekeken waar we zaten, welke positie we hadden, stil stonden of reden?
Omdat diverse mensen me gevraagd hebben of we ook deze keer een reisblog maken van de rally, gaan we dat ook zeker doen. Jullie reacties op de reisverslagen zorgden er ook weer voor dat wij de teksten steeds uitgebreider maakten. Ook foto's zullen we weer plaatsen om een zo goed mogelijk beeld te schetsen waar we zitten en wat we meemaken. Nieuw zal dit jaar zijn, het muzieknummer van de dag! We gaan ons best weer doen er iets leuks van te maken.
Ik heb jou ook weer op onze mailinglijst gezet dus je zult automatisch een bericht krijgen (elke dag) met het reisverslag erbij. Mocht je hier geen interesse in hebben dan kun je je afmelden op die zelfde pagina. Je kunt ook een berichtje doen naar wilcovanworkum@gmail.com

Nog even dit, EN DIT IS HEEL BELANGRIJK!! We hebben van dichtbij kennis gemaakt van een vreselijke kinderziekte. Deze aangeboren ziekte is tot op heden nog niet te genezen. Het heet EB ziekte. Wellicht beter bekend als de vlinderkind ziekte. De opperhuid van deze jonge kinderen of baby's hecht zich niet aan de onderlaag waardoor grote blaren en wonden orde van de dag zijn. De huid is zo teer als de vleugels van een vlinder, vandaar de naam. Stelt u zich eens voor dat u uw kind niet kunt knuffelen tijdens vreugde, verdriet of pijn, omdat vasthouden al te veel wrijving geeft en blaren veroorzaakt. Afdrogen naar het badderen kan vaak niet. Droogfohnen gebeurd dan. Vreselijk om de foto's van deze patiëntjes te zien. De overlevingskansen zijn ook klein. U zult er tijdens de rally meerdere malen van horen omdat ons team graag naamsbekendheid voor deze ziekte wil genereren. Maar we doen dit niet alleen. We rijden met 3 teams mee voor stichting vlinderkind. Team 9, team 11 en wijzelf team 13. We gaan onze stoere wedstrijdauto, de heerlijke dodge ram 1500, 5,7 liter V8 HEMI met 400 pk in een metamorfose doen en hij zal in het..... Roze starten! Alles om op te vallen!!

Aangezien we kort geleden pas besloten hebben om mee te doen aan deze rally, hebben we geen tijd gehad op zoek te gaan naar sponsoren. We gaan dat ook niet rechtstreeks vragen aan u in deze al moeilijke tijd. We vallen u er niet mee "lastig" hebben we besloten en gaan u niet voor het blok zetten. Mocht u echter zelf het gevoel hebben ons, en daarmee vlinderkind te willen steunen, stellen wij en de vlinderkinderen dat zeer, zeer op prijs. Stuur een bericht naar wilcovanworkum@gmail.com of erik@brinkhoveniers.nl en we nemen graag contact met u op. Het is vrijblijvend aan u....!

Alvast dank voor jullie fanatieke volgen en reacties op de reisverslagen. We vinden het leuk om tijdens de rally op deze manier contact te hebben......
Je kunt ons straks ook volgen via fb, mysteryroads site en trackjack (autovolgsysteem). We zullen je te zijner tijd op de hoogte brengen van deze media kanalen.

Voor nu, prettige kerstdagen, veilig uiteinde.... En alvast een goed begin van 2015!

Mvg Wilco 06-48758065 en Erik 06-51107089

Www.vlinderkind.nl

• 25 December 2014 - 09:31

Hans Beekhuizen:

Mooi dat jullie weer gaan rijden ,we kijken weer uit naar de verslagen en foto,s.

groetjes Hans en Marga