Ferrari bezoek in Modena italie - Reisverslag uit Modena, Italië van americanpower34 - WaarBenJij.nu Ferrari bezoek in Modena italie - Reisverslag uit Modena, Italië van americanpower34 - WaarBenJij.nu

Ferrari bezoek in Modena italie

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

17 Januari 2016 | Italië, Modena

Beste volgers,
Even een kleine blog om de dag en daarmee etappe 1 af te sluiten. De dag is geëindigd in het plaatsje Modena..... Wellicht bekend in de oren klinkend! Juist, daar staat de fabriek waar de Italiaanse renpaarden gemonteerd worden. Ferrari fabriek nummer 1. Testbaan, museum, verhuurbedrijven. Alles is rood in deze stad.
Op de parking van deze locatie was tevens de pin van het eindcoördinaat geplaatst. Peter Jacobsen en Terry Elfrink vangen de deelnemende equipes op en verteld hun dat de etappe ten einde is. We wachten op alle teams en gaan 14.30 uur in 2 groepen of het fabrieksterrein/testbaan op, of het museum in.
De mooiste en vooral duurste bolides staan glimmend mooi te wezen. De duurste is geraamd op 40 miljoen laat ik me vertellen.
Alles is echter duur in de shop. Een T-shirt €50, een sleutelhanger €63 en een miniatuurauto €345....
Nou, lekker laten staan dus.
We hebben voordat we het museum in gaan nog 2 uurtjes de tijd om even gezellig buiten in de zon de rijtijden etc door te nemen met elkaar. Het is een gezellig clubje....... Wordt veel gelachen.
Om 17.00 uur komen we aan in het hotel. We checken in en gaan dan als eerste, zoals altijd aan de slag met de Wifi om het thuisfront te kunnen appen. Soms verlang je gewoon even naar een luisterend oor. Dag of nacht. Thx, lief!
We douchen ons, doen een schoon luchtje op en gaan aan de bar een biertje voordrinken. 19.00 uur staat het diner geserveerd. Ook hier wordt volop gekletst. Dan met die, dan met een ander. Iedereen kent iedereen.
Als klap op de vuurpijl is American Power eerste op de dagetappe 1. De eerste beker en fles wijn is in de pocket. Dat er maar veel mogen volgen. In totaal hadden wij 35 strafpunten op een afstand van 2134 km.
Morgen starten we als laatste. Zodat de minder snelle voorop starten. Om de boel een beetje bij elkaar te houden.
Marc Peter zijn 2e, Noble Art 3e, Henk en Kitty heel netjes 4e plaats. Top!
We hebben ons bed opgezocht. Helaas blijft de wc doorspoelen. Erik laat ons beide maar geloven dat we aan een beekje camperen. Ja, je mot wat......

Een gokje! De rit gaat naar, Athene, boot naar Griekenland, en dan via de Oostbloklanden richting Europa. Maar dat is nog ver weg.....
Eerst maar eens slapie slapie doen. Morgen gaat de wekker om 4,30uur. Pffffff

Nummer van de dag http://youtu.be/blrHHRWKygw

Weltrusten allemaal,

• 17 Januari 2016 - 23:09

Geert En Henny:

hoi,jullie maken van alles mee.leuke boodschappenwagentjes
    slaap lekker en voor morgen veilige kilometers

• 18 Januari 2016 - 10:15

Amber Van Workum:

Het zijn weer mooie foto's!

Wil je ff aan Erik vragen of hij van ons misschien een model-auto wilt.
    Wij hebben Ferrari, Dodge Viper (een rode) en Porsche.
    Gr. Amber ;-)

• 18 Januari 2016 - 11:40

Fien Mulder:

Goede morgen Erik en Wilco,
    Zo te lezen gaat het fantastisch goed met jullie.
    Alweer een prachtig resultaat gehaald.
    Ga zo door.
    Voorspoedige reis verder, en nogmaals succes.
    Groetjes van Peter en mij.

• 18 Januari 2016 - 16:28

Tonny:

Ziet er allemaal prachtig uit!!!goede reis verder.

• 18 Januari 2016 - 17:40

Regina:

hallo, hoe gaat het met jullie oortjes ??? Zijn ze al net zo rood als de Ferrari's .
    Cool man , dat ziet er geweldig uit,
    Een goede reis en veel veilige km.

• 18 Januari 2016 - 18:00

Hans En Marga Beekhuizen:

Mooie foto's man .
    We wachten met spanning op de volgende etappe.
    Veel plezier met deze mooie tour

Groetjes Hans en Marga

• 19 Januari 2016 - 11:14

Giel Koot:

Mooie route tot nu toe. Prachtige beelden gezien. Jullie hebben alle weersomstandigheden
    al zo'n beetje meegemaakt onderweg. Goede reis naar Griekenland?
    We blijven jullie volgen.

Groeten van Giel en Ina Koot