Eigenlijk....... Willen we niet naar huis toe! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van americanpower34 - WaarBenJij.nu Eigenlijk....... Willen we niet naar huis toe! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van americanpower34 - WaarBenJij.nu

Eigenlijk....... Willen we niet naar huis toe!

Door: Wlco

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

24 Januari 2015 | Noorwegen, Oslo

Even een keer wat anders.

Wist u dat.......

-De organisatie ons gister vertelde dat de tocht van vandaag nog mooier zou zijn en dat het klopt.
-We al rijdend van sneeuwbedekte bossen, uitgestrekte witte maanlandschappen in rijden.
-We veel moeten lachen in de auto. Soms om de domste dingen..... Heerlijk
-Team 13 en team 1 vandaag eigenlijk iets te enthousiast door de bossen scheurt.
-Het Erik/Wilco of Mark/Peter erom vraagt in de sneeuw te belanden.
-Het weer Mark/Peter is geworden. Ze zijn weer van de weg geraakt.
-Team 13 en team 9, Mark en zijn Audi weer op de weg weten te trekken.
-Het daarna wat rustig aan gedaan wordt.
-Erik en Wilco goed aan kop liggen in het algemeen klassement. De wedstrijd is echter nog niet
voorbij.
-Monique, Wouter, Anouk, Jolanda, George, Heidi, Jeroen, Marcel en Erwin onze hulp waren
tijdens de opdrachten. Hoop dat we morgen nog éénmaal een beroep op ze mogen doen.
-We heel voorzichtig weer richting Nederland gaan rijden.
-Nu richting Oslo rijden en daar een nachtboot zullen nemen.
-Daar nu 2,5 uur moeten wachten voordat we de boot op gaan.
-Wilco zich er vandaag makkelijk afmaakt met z'n reisblog.

Aangezien we per boot richting huis zullen gaan past daar maar één zeur-nummer bij...

We gaan de boot op. Hier kunnen we in princiepen de slaap wat inhalen. Maar de gezelligheid lonkt ook. Het is altijd een feestje op deze boten. We zien wel.
Morgen rijden we richting Laag Zuthem. Kortste weg 869 kilometer........

We hopen dat we jullie daar zien...

Snelle groeten, Erik en Wilco

• 25 Januari 2015 - 13:00

Vera En Tonny:

Ja, Mannen het zit er bijna op mooie verhalen prachtige foto's schitterende natuur en ja dan gaan jullie even afkicken!!! Maar dit mooie avontuur blijft jullie altijd bij. Nog veel plezier vandaag tot vanavond de champagne staat al koud veel liefs . xxx

• 25 Januari 2015 - 13:54

Regina & Wout:

Wat een avontuur hebben jullie beleefd, en hij is nog niet afgelopen.
    ik kan me indenken .dat het te kort is , maar dit pakken ze je niet meer af.
    Jongens geniet nog van de laatste uurtjes, en nog veel plezier.