American power, mysteryroads 2016 - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu American power, mysteryroads 2016 - Reisverslag uit Elst, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu

American power, mysteryroads 2016

Door: Wilco van Workum - Erik Brink

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

14 November 2015 | Nederland, Elst

Beste volger.

Ter voorbereiding op onze rally, die weer in januari gereden gaat worden check ik even het volgende. Zoals u weet houden wij tijdens deze fantastische reizen een reisblog bij. Van vele hoor ik dat dat erg gewaardeerd wordt. Ik kan inderdaad ook zien dat de verslagen inmiddels 25.000 keer gelezen zijn. Best veel vinden wij. Ook deze keer laten wij u graag meegenieten van alle mooie momenten die wij, en onze andere medeteams tegenkomen.
Toch hebben wij helaas gehoord dat niet iedereen de reisblogs van vorig jaar in hun mailbox ontvangen hebben. Ondanks dat ze wel in mijn mailinglijst staan. Hmmmm, een onderzoek waard dus.
Daarom vraag ik u een reactie te geven op deze testblog. Dit kun je doen door hieronder een reactie te plaatsen, of privé naar wilcovanworkum@gmail.com. Een whatsapp kan natuurlijk ook.
Ik heb wel de 97 emailadressen opnieuw ingevoerd om mijn lijst 'op te frissen'.
Ter info, als u onze blogs echter niet meer wenst te ontvangen kunt u uw emailadres zelf verwijderen op deze pagina onderaan.

Degene die de reisblogs gemist hebben kunnen ze natuurlijk altijd nog lezen, maar live ontvangen terwijl wij onderweg zijn is natuurlijk het mooiste! Ons excuus als dat afgelopen jaar mis is gelopen.

Ik hoop op reacties van u.

Mvg Wilco en Erik.

Ps vrijdag 20 november begint het mysteryweekend. Een voorproefje op...... Wellicht ontvangt u dan al een eerste blog.

  • 14 November 2015 - 21:32

    Heidi:

    Blijf graag meelezen

  • 14 November 2015 - 21:34

    Peter:

    Hallo mannen,

    Leuk dat jullie weer druk bezig zijn met alle voorbereidingen voor het kwalificatieweekend en de tocht in januari!

    Als tip zou ik willen meegeven om eens te kijken dat je deze pagina kunt koppelen aan je teampagina op onze website mysteryroads.com. Dat scheelt enorm veel werk en je krijgt dan direct alle social media kanalen gevuld door één simpele handeling.
    Wellicht handig om deze vraag te stellen aan Henk Karman tijdens de workshop die wordt gegeven komende vrijdagavond in hotel Klein Zwitserland.

    Succes!

    Groet Peter

  • 14 November 2015 - 22:22

    Tine:

    Hoi Wilco en Eric,

    Mail ontvangen en doorgelinkt naar deze blog van jullie.
    Ik zit in bestand en wil daar ook graag blijven, zodat ik jullie mooie, geweldige en soms"sterke"

  • 15 November 2015 - 10:00

    Jan :

    Wilco en Eric.
    Ook dit jaar zal ik jullie reisverhalen graag ontvangen en heb nu ook nog dankzij pensionering nog meer tijd om jullie te volgen. Alvast succes.

  • 15 November 2015 - 10:11

    Geert En Henny:

    Hoi Mannen
    Graag willen wij jullie verslagen lezen,altijd spannend
    succes met de voorbereidingen en een fijn weekend de 20ste met jullie teams

  • 15 November 2015 - 10:21

    Erik:

    Natuurlijk wil het de blog graag blijven lezen. En weet je wat het mooie is? Ik mag nog mee ook

  • 15 November 2015 - 11:17

    Monique:

    Maar natuurlijk! Ben benieuwd welke route jullie dit jaar gaan rijden. Al enig idee? Wij vinden het leuk om de spannende en gezellige verhalen weer te lezen.

  • 16 November 2015 - 08:29

    Boonzaaijer Import:


    Hallo Wilco en Erik,
    Wij zien jullie successen weer tegemoet.
    Heel veel plezier met deze nieuwe rit.
    Hopen dat alles goed mag gaan.
    Het is altijd erg leuk om te zien waar jullie zijn,en doen.

  • 22 November 2015 - 14:19

    Stichting Vlinderkind:

    Blijf graag op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

americanpower34

Scancoverytrial 2012

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 60615

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 24 Januari 2016

Mysteryroads 2016

17 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Mysteryroads 2015

06 Januari 2012 - 14 Januari 2012

ScanCoveryTrial 2012

Landen bezocht: