op de hotelgang aan de blog.... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van americanpower34 - WaarBenJij.nu op de hotelgang aan de blog.... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van americanpower34 - WaarBenJij.nu

op de hotelgang aan de blog....

Door: americanpower34

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

08 Januari 2012 | Zweden, Stockholm

Lieve volgers. Super al die reacties en steun van thuis. Helaas hebben we tijdelijk geen verbinding onderweg dus kunnen we niet de twitter bijhouden. Jammer want alles om het rijden heen is net ze leuk als de fantastische reis door het noorden. Vandaag relatief makkelijke route gehad. Kilometertje of 700. Peule schil vergeleken met gister. Erik krijg de auto met 400pk goed onder de knie wat onze snelheid iets hoger kan leggen. Alles binnen de perken natuurlijk. We hebben nog steeds één doel en dat is veilig thuiskomen. Zoals vandaag bewezen is het glad op de wegen. Diverse auto's zijn van de weg geraakt en hebben veel schade opgelopen. De één kan wel verder, de ander stopt en sommige worden onderweg toch nog opgelapt om de Race uit te rijden. Ik zeg race want met toeren ga je het hier niet redden. De pace ligt vrij hoog. We doen het goed zo en zijn 10 plaatsen gestegen in het klassement. Nu 37. na 6 dagen moet dat dus.... in ieder geval ons hoger weten te brengen. We scoren in ieder geval met de auto overal hoog. Ook teams die staan te tanken blijven kijken en vloeken lachend als wij weer wegrijden met dik gebrul.Vaak in de traction control waardoor het ploffen nog meer indruk maakt. Duimen omhoog en glimlachen van oor tot oor. Maar er zijn meer dikke auto's.In tunnel met 2 V8's weet je niet wat je meemaakt. Wij noemen dat harde plasser momenten. Sorry voor mn taalgebruik, anders kan ik het niet uitdrukken.
Jaap, de tomtom kaarten zijn prima. Als 4 verschillende wegen op het dashbord opduiken hebben we besloten jou optie te nemen. So far so good. Morgen starten we op basis van team nummers. Wij dus 34 minuten na 05.30. Want dan start team 1.Morgenavond een bijeenkomst met de gasten die ons op komen zoeken hoog in europa. Een meet en greet.
Nu nog even de twitter op en dan....geeeuuwwww
Truste.
Kussen aan de kids

Ps vandaag de 24, uh... MIN 24 graden celsius aangetikt

• 09 Januari 2012 - 00:43

Tahoe:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen.

Ziet er allemaal wel spannend uit.

Succes met de race en zie dat je weer heelhuids terugkomt.

Tom & Mariette

• 09 Januari 2012 - 06:34

Bas / Mariël Ruinard:

Dag mannen!
    Geweldig om jullie te volgen, we zijn trots op jullie. Blijf voorzichtig aan doen en geniet!!!!!!! Voor jullie het weten is het weer voorbij en roept de sleur van alle dag ;)

• 09 Januari 2012 - 06:49

Anja:

Het zal best koud zijn, maarre de foto's zijn echt super van de omgeving!
    Wauw wat een reis.

• 09 Januari 2012 - 08:44

Geert En Henny:

Hoi wat een superreis,zijn wel jaloers op de sneeuw,niet op de kou wat zijn het mooie foto's geniet ervan

• 09 Januari 2012 - 09:31

Joachim:

Heren!

Echt mooie fotos!
    Ook erg leuk om de verslagen te lezen, het lijkt me toch echt een super ervaring om mee te maken!

Succes verder, en ik volg jullie met veel plezier!
    Hou de boel heel!

Greetz uit Renkum!

• 09 Januari 2012 - 10:06

Herman Wijnoogst:

Mannen wat een avontuur maken jullie mee.Ik heb de reisverslagen gelezen en de foto's bekeken, geweldig wat een tocht tot op nu. Jammer van de pechgevallen maar dat hoort erbij.Americanpower 34 ik groet jullie vanuit het vochtige en winderige Nederland.Goede reis en ik zie jullie belevenissen tegemoet.
    gr.Hanna en Herman Wijnoogst

• 09 Januari 2012 - 11:23

Wim En Truus:

ja min 24 het begint er op te lijken. super belevenis, mooie foto's en geniet er van.

• 09 Januari 2012 - 11:30

Perlina:

brrr het wordt steeds kouder de noordkaap komt steeds dichterbij.
    wat een avontuur. Enjoy your time!!

• 09 Januari 2012 - 14:52

Bart:

Hallo mannen erg mooi om te zien al die mooie foto's hoop dat het voor jullie niet te veel afzien is in de kou!!! Hou het nog ff vol zo en zie nog een paar plaatsen op te klimmen zou mooi zijn toch !!! veel suc 6 nog en volg jullie nog ff die laatste paar dagen. Gr uit driel en hou alles heel daar