En we zijn weg......American Power - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van americanpower34 - WaarBenJij.nu En we zijn weg......American Power - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van americanpower34 - WaarBenJij.nu

En we zijn weg......American Power

Door: americanpower34

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

06 Januari 2012 | Denemarken, Kopenhagen

Geachte achterban,
We zijn onderweg en al een eindje van jullie af. Momenteel in Denemarken. Zojuist de boot putgarten/rowbu?? gehad.Hebben de eerste 821km op de dodge gezet inmiddels. Erg gezellig onderling met alle teams.Sommige rijden als gekken, wij doen het iets rustiger aan. Dat kan zelfs beter uitpakken aangezien er een gereden tijd staat als perfect lap door de organisatie. We zijn benieuwd naar de eerste klassementen. De start vanmiddag vonden we super. Kregen een beetje het Robby Gordon gevoel.Dank aan iedereen die aanwezig was. Voor nu, lekker slapen in nederland. Wij rijden nog een uurtje of 15 door. Kan ook paar uurtjes langer zijn.
Tot de volgende keer. Liefs aan de vrouwen en kinderen. Erik en Wilco

• 06 Januari 2012 - 22:22

Jolanda:

Here are the results from the jury:
    Etappe 1, plaats 20 met 5 strafpunten
    Etappe 2, plaats 49 met 26 strafpunten
    Staat net op de site, zag ik op twitter. Succes nog, xxx

• 06 Januari 2012 - 22:32

XXX El:

Doe voorzichtig en geniet er van. Ik ben nu al trots op jullie. Zoek jullie morgen wel weer op! XXX el

• 07 Januari 2012 - 08:07

Geert En Henny:

hoi nog geen slaap,wij volgen jullie op de voet doe wel voorzichtig
    groetjes

• 07 Januari 2012 - 09:00

Heidi:

ziet er goed uit op dat V-Tron, leuk ook om te zien dat niet iedereen dezelfde weg volgt....( jullie lijken goed op koers hoor). Geniet ervan!!
    liefs H&M&kids

• 07 Januari 2012 - 19:29

XXX El:

Ga nu maar lekker slapen dan ben je morgen weer lekker fris en kunnen jullie op weg naar de volgende rendierbiefstuk. We blijven jullie volgen via internet. Succes morgen XXX el

• 09 Januari 2012 - 09:40

Via Jolanda blijven we op de hoogte van jullie ontberingen en avonturen. Min. 30 graden! Succes en geniet van jullie avontuur en race!

Alle collega's van Bopita!