Start reisblog. American Power. Scan Covery Trial - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu Start reisblog. American Power. Scan Covery Trial - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van americanpower34 - WaarBenJij.nu

Start reisblog. American Power. Scan Covery Trial

Door: americanpower34

Blijf op de hoogte en volg americanpower34

28 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Beste volgers van ons team American Power 34. Ons voorstellen hoeft niet meer denk ik. Er wordt al veel over ons team en auto gesproken hier en daar dus dat met de bekendheid zit het wel snor. Zelfs de organisatie en andere deelnemers vinden ons karretje en onze presentatie toch wel een klasse apart.
Bij deze sturen we een eerste reisblog naar onze sponsoren. We zijn van plan om ons onderweg "live" op diverse media kanalen zichtbaar te maken voor diegene die dat leuk vinden. Elke keer als wij via deze reisblog een bericht plaatsen zult u een email krijgen. Mocht u dit niet op prijs stellen kunt u dat deactiveren dmv de link in het emailbericht.
Op onze reisblog zult u oa zien; de gereden route van die dag, foto's, update van de dag etc etc.
We wensen jullie veel leesplezier. En.. terug reageren zouden we leuk vinden. Met sportieve groeten. Erik en Wilco

• 31 December 2011 - 12:45

Geert En Henny: